sobota, 17 stycznia 2015

"Litwa słowem polskim malowana" - KRASZEWSKI, SYROKOMLA, SŁOWACKI i inni...- archiwum radiowe ZW.


                         Zwykle bywa tak, że jak szukamy dajmy na to np. audycji radiowych na stronach www, nagle ich potrzebujemy, wówczas trudno je znaleźć. Tym razem zwolniłem tempo poszukiwań  i dotarłem do sedna sprawy. Udało mi się dotrzeć do archiwum Radia znad Wilii, o którym wcześniej pisałem. Są to cykliczne audycje radiowe poświęcone kilku naszym Wieszczom m.in. obszernie potraktowany jest Józef Ignacy KRASZEWSKI. Wszystkie audycje są zebrane pod zbiorczym tytułem "Litwa słowem polskim malowana" i prócz wysokiej literatury polskiej
z przeszłości usłyszymy tutaj wiele ciekawych słów także o współczesnej "Awangardzie Wileńskiej".
Zbiór 23 audycji wileńskiego Radia


Zdjęcia:
*Polskie Radio
*Litewskie Radio na stronach www

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz